5 om mig

 
  • Jag tar typ bort massa bilder jag lägger upp på instagram. Men nu ska jag banneeemeejj sluta
  • Har assslätt för att få tårar i ögonen på alla olika sätt! När jag kollar på sjuukt lyckliga filmer, hemska filmer, sorgliga filmer, när jag dricker något med kolsyra, när det blåser osssvv
  • Jag måste alltid ha skidglasögon när jag åker skidor, för vinden i farten gör så jag typ får tårar i ögonen ajajaj
  • Jag ällssskar när man har typ allt gott i kylskåpet hemma
  • Jag har egentligen brottom till dansen nu

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: ja det va jag! <3

Svar: Svarar på din blogg!
Melina Lycksell

2013-03-20 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback