Godmorgon

Godmorgon. Igår var det asmysigt! God middag, tårta och asmysigt! På bilden är mina presenter jag fick, eller när dom inte är öppna haha, men jag lägger ut bilder kanske senare idag eller nåt på vad det var! ♥
 
Idag är dagens planer att ta det lugnt nu på morgonen, sen ska jag åka in till stan en sväng för att handla en present. Sen åker jag hem, packar och fixar mig till en sleepoveer.♥ Imorgon så har jag tennis klockan 12, så jag får åka direkt dit efter vi har vaknat osåå
 
HAHA jag kollade in på en blogg, och såg att den typ hade "härmat" med massa från min blogg. Och lite på en av mina kompisars blogg. Typ samma namn på rubriker, nästan likadana inlägg osv. Det är väll kul att den personen kanske gillar min blogg och härmar därför, men är det inte roligare att ha en unik blogg? än att sitta och göra en likadan blogg som en annan. Det är ju roligare att ha sina egna ideér! Jag skriver nu inte vem personen är, för den vet säkert vem den är själv, och kanske inte vill att andra ska veta, haha men jajajaj. Det har hänt en av mina kompisar också, samma person hahah
 
Blog U later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback