Lär känna mig

  • Scheman
  • Instagram
  • Spotify
  • Sjunga
  • Google
 
  • Chips
  • Kompisar man kan lita på
  • Kärlek
  • Efter skolan på fredagar
  • Sommarlovet
  • Att inte ha läxor
  • Att ha myskväll
 
  • När folk tycker synd om sig själv om saker som händer alla
  • Kommenterar taskigt anonymt, get a life lixx
  • Folk som ljuger. Alla dårå, men jag menar ljuger stort så man förstår att den gör det
  • När man är törstig men inte orkar eller kan dricka
  • Att förlora i vad som helst
  • Glass
  • Sommarlov
  • Långt hår
  • Spola fram tiden tills min tandställning är borta..
  • ...och jag får fina tänder
  • Vingar
 
  • Göra en volt
  • Läsa folks tankar hahahh
  • Förstå gimp
  • Göra bra inlägg
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Kan du göra en video när du visar ditt rum? Kan du visa din tandställning? Kan du visa dina favorit klänningar? Vad heter din kamera? Kan du göra fler videoinlägg? Kram ;)

Svar: Svarar i ett inlägg! <33
Melina Lycksell

2013-03-15 @ 18:42:49
URL: http://klariss.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback