MÅNDAG

Ojoj, här fick jag till rubriken perfekt
 
Holaa. Idag var skolan bra, haha vi var typ 10 pers i klassen, alla andra är sjuka eller bortresta. Och så fick jag klart min svenska presentation idag, as skönt att ha gjort den. Blev klar med den för flera veckor sen, men så har vår svenska lärare vart sjuk, det har vart sportlov, andra har presenterat hela lektionen osv, så det är skönt att vara klar med det! När jag kom hem har jag inte gjort så mycket haha, ätit, fotat osåå typ.
 
Btw, idag är det bara en vecka kvar tills jag får tandställning. Så alla är beredda. Jag drog ju ut mina tänder torsdagen innan sportlovet, så nu blir det bara tandställning och sen kommer jag få raka tänder! Fatta vad härligt då! Mina vampyrtänder har jag att tacka så att jag behöver göra allt det här med tänderna. Väldigt trevligt att jag inte fick raka tänder direkt. Jajajaj nu vill jag iaf ha fina tänder så nu gör jag det! 
 
↓ Här ser ni att jag verkligen behöver fixa med tänderna hahh
 
 
Haaahhah, snygg bild inne på toan :/ jajajajjjaj
 
Någon som ska få/ har haft tandställning? 

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har!😎 Det är helt klart värt det!!!♥♥♥

Svar: Jaha, vad bra! <3
Melina Lycksell

2013-03-04 @ 20:40:31
URL: http://klariss.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback