Mysfredag

Holaa♥ Orkade inte gå till datorn, så det fick bli ett mobilinlägg hahah lat. Men idag har det vart en as mysig fredag! Skolan till halv 2, spanska provet var ändå rätt så svårt om man jämför med andra spanska prov, men det gick faktiskt bra! Sen efter skolan drog jag till affären med Runa & Märta och väntade på att Ella skulle sluta skolan, sen drog jag och Ella på bio, Pitch perfect♥ Inläggen som har kommit upp under dagen förutom dethär har vart tidsinställda! Så ni kanske redan har hört lite, hahahh

Men det var as mysigt på bion, jag tycker den va rätt bra faktiskt! Men sen kollade vi runt lite i affärer, och åkte hem. När jag kom hem var några av Stellas kompisar från klassen här på mysmiddag osåå hahah

Men imorgoon ska jag åka och fira min kussee som fyllde 1 år för ungefär en vecka sen♥♥

Hoppas alla har haft en härlig fredag, så hörs vi imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du sa att du skulle vänta på Ella tills hon slutade i skolan, men går inte ni i samma klass?

Svar: Svarar på din blogg!
Melina Lycksell

2013-03-23 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback