Myyy birthdayyy

 
Holaa. Nu sitter jag framför datorn med musik! Har verkligen haft en asssbraa dag!♥ Tack allihopa! Ni har gjort min dag bääst! 
 

Todayy är det min dag, 14 nurååå! Dagen började med att familjen sjöng, jag fick presenter, frukost på sängen och allt myyys♥ Sen skolan dåråå men det var kort dag så det gick fort! Det var aspinsamt, niveet när en lärare föreslår att sjunga, och så får man sitta där med 100 ögon på sig och man bara ler, vet inte vad man ska göra. Men alla har verkligen gjort min dag, alla i klassen sa grattis och vissa la upp bild på instagram, massa kikade, smsade, några facebook och alla är verkligen as gulligaaa♥ Sen åkte jag hem och chilladee, ganska skönt att vara lite själv efter all uppmärksamhet man får. Hahahh nejmeeen
 
Snart kommer bilder på det jag fick, men puss på alla! Tack för allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback