Onödigt att kommentera anonymt

 
Är inte arg när jag skriver det här inlägget eller nåt hahahh, men det kanske kan verka så
 
Kommentarer folk skickar kan ju absolut folk göra anonyma. Men det dom tror då, är att man bara kan skicka vad som helst, taskigt eller snällt, och jag aldrig kommer veta vem det är eller så. Jag tänkte bara säga, tror ni att kommentarerna är uppbyggda så lätt? Klart de inte är. Blogg.se gör ju så att den som har bloggen kan se vem det är som kommenterar ändå, ifall det skulle vara nåt allvarligt eller så. Därför kan man se folks IP och veta vem det är, väldigt lätt tycker jag!
 
Så för er som kommenterar anonymt på min blogg eller någon annans, gör inte det, man ser ändå att det är du!
 
Inget illa menat till någon i det här inlägget, men såniveet liksooom ;) Pusss

Kommentarer
Postat av: P

Bra Ninis!

Svar: lol
Melina Lycksell

2013-03-16 @ 08:17:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback