Pll & frukost

 
Godmorgon! Haha, imorse vaknade jag typ kvart i 7 och kom ihåg att jag somnade efter Earth Hour -_- Slöseri på helgdag asså, man måste va uppe länge när man har chansen hahha, men nej, så blev det inte. På Earth Hour, halv 9 - halv 10, så släckte min familj ner hela huset och tände massa ljus, as cozyyy, och sen läste Stella en bok för familjen. Faktiskt ganska bra bok. Så låg jag där i vår fatboy med min filt och typ hörde på boken. Sen halv 10 när Earth Hour va slut så somnade jag hahhaa, ajaa. Jag tycker det var fett dålig stil av de som inte va med på Eart Hour. Asså jag menar, det är 1 TIMME på ca 8760 TIMMAR per år. Liksom hur svårt kan det vara!? Jag såg seriöst typ 1 annat hus i vårt område som verkade ha helt släck och bara ljus. Jag tycker iaf Earth Hour är fett mysigt, men ajjaaa.♥
 
Nu sitter jag med lite frukost och kollar på pll. Är typ as efter när det gäller pll eftersom att jag säkert inte har kollat på flera månader känns det som, men snart ska jag fixa mig till tennisen. Efter tennisen ska jag bara hem, duscha och fixa mig, kanske va med någon kompis eller se på pll sen frammåt 6 kommer mina andra kusiner hit. Jag tänker inte plugga nåt idag, kommer inte heller på nåt jag behöver plugga på. Jo, matteprov som vi har imorgon, men det har jag typ redan pluggat klart till. Hoppas alla får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback