Som ni såg i förra inlägget...

...så åker jag ju hem tomorroow. Vill verkligen inte hem till skolan osv, men nu har jag något som får mig på helt okej humör ändå - att jag blir 14 på torsdag!♥ Alltid lika mysigt att vakna på morgonen, och alltid lika svårt att sova kvällen innan.

Men jag kommer ju tillbaka hit!♥ Eller jusste! Jag glömde berätta!? Nu har vi köpt en lägenhet här! As kul och härligt! Berättar mer om det sen, ni kan ställa frågor om ni undrar något speciellt om det.

Men nu ska vi äta middag på restaurang, sen åker vi hem, packar lite och sover. Vi måste gå upp tidigt imorgon. Men ha det braa sålånge!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vart i spanien? 😍

Svar: Kolla kik<33
Melina Lycksell

2013-03-01 @ 21:54:54
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback