SÖNDAG, LÖRDAG?

How ugly!? What ever..
 
Heeej. Idag har jag verkligen vart helt död. No blogging verkligen, men idag har jag vart borta typ hela dagen, så har inte hunnit! Men idag har jag iaf vart på tennis med Karro och massa andra, det var naajs fast vi hade vikarie, och våran riktiga tennis lärare är mycket roligareee
 
Men sen drog jag hem, duscha, åt lunch och fixade mig fort, sen drog jag och mötte min gris på ett café, fikade och snackade, sen drog vi hem till henne, fotade med min kamera osåå
 
Imorgon har vi studiedaag, how naajjjs? Så det är som lördag för mig idag. Så imorrn blir det staden med Wimlaan♥
 
Hoppas alla har haft en härlig söndag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback