SOVMORGON

 
GODMORGON. Snart ska jag åka och få tandställning. Skönt! Det blev sovmorgon för mig dåråå eftersom att jag ska fixa detdär med tänderna! ♥ 
 
Men asså igår kväll la jag mig tidigt, typ 9-halv 10 för att läsa ur min svenska bok. Så läste jag typ 10 sidor, sen så tänkte jag: nu vilar jag ögonen lite. Så jag höll i boken med handen där jag var. Jag brukar typ göra sånnahär pauser när jag läser för att vila ögonen hahahah men jaa så råkade jag somna! Jag brukar inte det, men tydligen gjorde jag det, för jag vaknade med lampan rakt i fejset på mig, och boken bredvid. Asså konstigt att jag inte vaknade av att ha lampan rakt mot fejset på mig ahhah, men jag vaknade typ kvart i 8 och läste en timme det jag egentligen skulle läsa igårkväll.
Sen gick jag upp och har inte alls vart nervös eller något för att få tandställningen. Det känns faktiskt rätt lugnt! Skönt att få på den!
 
Men nu måste jag stickaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback