Staden med wilma

 
Tjeee. Idag hade/har vi studiedag somsagt. Kom hem från stan för typ en och en halv timme sen. Vi var där ganska länge, och fick med oss 3 saker var hem. Det var inte lika mycket folk där idag, eftersom att de flesta är på skolan eller jobbet, så inne på till exempel Hollister var det inte alls mycket folk. Men vi åt iaf på Donken, gick runt i massa affärer och fikade. As mysigt. ♥
 
Nu är jag somsagt hemma, och ska plugga lite till ett musikprov som vi har imorgon. Egentligen tycker jag att musik är helt oviktigt att ha prov i. De som inte ska jobba i musik då? Och skulle man jobba med typ gitarr så skulle man ju bara behöva lära sig om JUST DET, inte om trummor, pianon, trumpeter, fioler, dragspel, tubor, harpor, osv. Helt onödigt, tycker jag, men ajaaa
 
Hoppas alla har haft en härlig dag! Ikväll blirrree Top Model Sverige. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback