Svaren på frågestunden - del 1!

Kommer ni ens ihåg att jag hade frågestund? Nu kommer iaf svaren!
 
 
 
 POSTAT AV JOSEFINE

Vem är du kär i? Ingen speciellt

Bästa kompisen? Många

Är du ihop? Nej ;(

Hur fin är jag från 1-10 (även fast du inte känner mig)? Du, jag vet faktiskt inte eftersom att jag inte känner dig! 
 
Favvomat & favvogodis? Mat: Tacos typ ♦ Godis: Allt surt!
 
Facebook/twitter? Facebook!
 
Din finaste bild? Haha, ingen aning! Har ingen speciellt fin som jag ee nöjd med hehe
 
 
 
POSTAT AV KLARA
 
Kan du göra ett hiss/diss inlägg? Absolut!
 
Vad heter du på instagram? → @melinaas (TRYCK HÄR)
 
 
Har du videofyme? Yes, vet inte vad jag heter haaha
 
Du skrev i ett inlägg att du fyller år snart, vad står på din lista? Yes, typ presentkort, mikrofon, tennis-rack och nya uggs & converse. 
 
Vad måste en blogg ha tycker du? BILDER och såklart någon rolig design & header!
 
Har du photoshop? Nej, men jag har gimp fast använder aldrig det.
 
Kär? Nej inte speciellt 
 
Ska du någonstans på sommarlovet? Yes
 
Vart? Washington, Las Vegas, Hollywood, New York & Finland (sommarställe).
 
Blogg/insta? Bådaa
 
Vad står lol & xoxo för? Lol: Laugh out loud ♦ Xoxo: Puss & Kram! 
 
 
POSTAT AV RUNIS
 
Hej mellis Hej runis
 
Vem kom på ditt smeknamn? Jag tror det var Wilma eller Ella om jag minns rätt!
 
Är jag en av dina bffs? Såklart du är♥♥♥
 
Varför är du så rolig hela tiden? Jätte rolig som skrattar åt mina egna skämt haha
 
Varför är du så snygg? Varför är du så snygg?
 
Sluta aldrig blogga för du äger! Haahah ååh tack, nej jag får försöka hålla mig kvar♥
 
 
POSTAT AV MIRANDA
 
Fin blogg ;) Tankju
 
Vad brukar du använda för smink en vardag? Inte så mycket, mascara, puder, ibland mer, beror på hur risig man känner sig hahahh
 
Kan du ha veckans blogg? Kanske deet, om många frågar! För det är så pinsamt när ingen vill va med..
 
Vad ska du göra i sommar? Hemma, resa, sola, bada, kompisar, sleepovers osv.
 
Ska du åka utomlands på sportlovet? (Frågestunden var innan lovet) Yees, det har jag!
 
Vart i sånna fall? Spanieen
 
Bästa minnet? Somras har jag typ 1000-tals minnen ifrån. Men typ när jag, Matilde, Karro & Wilma hade sleepover i ett båthus och badade vid midnatt och sååå. Och när jag hade sleepover med Ella & Rackie, träfade rackies pojkvään, gjorde en musikvideo mitt i natten haha och lyckades nääästan med att dygna!
 
Vad var det bästa med sommaren 2012? Deet↑
 
Någon som alltid får dig att skratta? Kompisarnaa
 
 
 
TACK FÖR ERA FRÅGOR!
 
Resten av svaren kommer tumårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback