TANKJU

Hurniii! Vad tycker ni om den nya designen och headern!? Hoppas ni gillar den lika mycket som jag haha, älskar att den är väldigt stilren med coola detaljer! Ni får kolla runt lite på vad som är nytt, men det som är nytt är iaf:
 
  • Färgen på rubriken
  • Headern
  • Bakgrunden
  • Färg och stil på texten där det står om mig
  • Det som är efter varje inlägg
  • Under rubriken, en linje
 
Jag tror det var allt, men jag är iaf jättenöjd med vad marie har gjort åt mig! Ni får gärna kommentera vad ni tycker också!
 
Men nu tycker jag att vi börjar på riktigt! Jag ska hoppas på fler läsare och kommentarer! 
 
 
Och nu ville jag bara säga TACK MARIE för att du tog din tid och gjorde dethär åt mig! As ssnällt! Tack så mycket! Här kommer en länk   →TRYYYCK HÄÄÄÄR←

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback