Vad jag fick av några i släkten

Igår var min mormor, hennes man, mormors syster, min söta kusin viktor som snart fyller 1, och hans föräldrar här, och jag tänkte visa vad jag fick av dom!
 
Från kusinen och hans föräldrar:
   Armband♥
 
Från min mormors syster:
Presentkort från H&M, fin bok & tofs♥
 
Från min mormor:
 
Hollister tröja♥
 
&
 
Ett överraskings-paket! Eller vad man nu ska kalla det, hahhah - alltså köper man som ett paket, och så vet inte den som köper det eller den som ska få det vad som ligger i. Det som låg i var:
 
 
Det var ju kul! 
 

Det var allt jag fick från dom! Tack så jätte myckeet!♥ Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henna

Guuud vilken fin blus/tröja från Hollister! Jättesnygg! Kram

Svar: Ååh, tack! Kram
Melina Lycksell

2013-03-09 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback