Vad jag fick

 
- Apple dator mus - ↑
 
 
- Hollister presentkort -
 
 
- Head tennis-rack - 
 
 
- Make up store puder -
 
 
- Hollister armband -
 
 
- Kamera stativ -
 
 
- Överkast till sängen, beige på ena sidan, vit på andra, matchar till rummet -
 
 
- VILA tröja -
 
 
- VILA linne -
 
 
- VILA tröja -
 
 
- Hollister tröja -
 
 
- VILA skinnjacka -
 
 
Det var typ allt jag fick imorse tror jag, från familjen! Sen fick jag av söta wilmaa the body shop grejeer, örhängen, halsband osååå tacktacktackkk
 
TACK ALLAAA
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh vad fina saker! Jag har ett likadant överkast ;)💗

Svar: Taack! <3 Hahahah ofta! :'D
Melina Lycksell

2013-03-08 @ 07:09:54
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback