Tisdag & onsdag

Holaa. Idag var skolan okejj, men assköönt att dagen är över! Imorn slutar vi ungefär 2 och på fredag halv 2, så nu var de långa dagarna avklarade!
 
Men igår iaf så hann inte jag blogga verkligen! Jag gjorde ju ett från mobilen, men jag raderade det, för det blev bara helt ointressant och jajaaj, då åkte iaf jag med mamma till Martin Ohlsson eller vad det nu heteer - där alla "företag" kan handla storpack av allt iaf, för mamma skulle handla godis och påskägg till hennes kolegor, hahahh Vi handlade iaf lite olikaa godispaket, och ååh jag såg tp ett assstoort paket med jenkaa, min favoriit *-* men iaf sen drog vi till en restaurang och åt middag! Var typ inte hemma nåt igår, sen kvart i 8 på morgonen, till typ halv 9 på källen, sen hjälpte jag mamma att dela ut godis i alla påskäggen, så de blev proppfulla hahah, men ändå fanns masssaa kvar! Sen hann eller orkade jag inte blogga.
 
Men assååå fatta vad suktad man blev när man kom hem. Masssaaa godislådor i köket hahah, ååh snälla, bli fredag nuuuu
 
-
 
 Men snart ska jag dra på commercial street, så ni får ha en sköön kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback